جدید جدیده

 

 

جوک

 

 

پریشب به بابام گفتم خواب دیدم زلزله اومده ،


فردا ظهرش زاهدان زلزله اومد ؛ بهش میگم میبینی ؟؟؟ بهم الهام شده بوداااا


میگه خب بعضی از جانوران این ویژگی هارو دارن !


من برم زنگ بزنم آتشنشانی شاید خبری از پدر و مادرم داشته باشن ! :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آقا کیف پول من مثل پیازه ، بازش که میکنی گریت میگیره :(

 

 

 

 

 

شازده کوچولو از سیارشون زنگ زد به روباه گفت :


چرا آدمها اینقدر از هم دیگه بُت میسازن ؟


صدا آمد : از بی ادبان !


فهمید اشتباهی شماره لقمان رو گرفته قطع کرد ! :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:


”خدا بیامرزتش، راحت شد”


با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من! :D

 

 

 

 

 

 

خمیازه چیست ؟!


پیامی از بدن هست که اعلام میکنه ۱۰ درصد از باتری باقی مونده !

 

 

 

 

 

با داداشم دعوام شده بود بابام اومد بهم گفت بیخیال برو باهاش آشتی کن


منم بهش گفتم لازم نکرده گور باباش!


هیچی دیگه الان با یه دست و یه پای شکسته دارم براتون مینویسم :|

 

 

 

 

 

 

امروز بعد مدتها دیدم گوشیم زنگ خورد ؛


پریدم که زود جواب بدم دیدم سر زنگ دوم خاموش شد !


هرکاری میکنم روشن نمیشه ، :|


فک کنم از هیجان زیاد خودشم دچار حمله قلبی شده سکته کرده بیچاره …

 

 

 

 

 

 

 

موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی …


صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی …


هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌

 

میگن شکل گوسفند شدی …


رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن

 

میگن موی بلند بهت بیشتر میاد !!


چتونه شما اه ! :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.
.


.
.
.
.
.
.

 


.


نظرات شما عزیزان:

Amir
ساعت10:00---11 شهريور 1392
اگه لطف کنی و این وب رو لینک کنی ازت ممنون میشم

http://aliranjbar0721.mihanblog.com/



مرسی
پاسخ:با عنوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


SsOoGgOoLlIi
ساعت12:25---10 شهريور 1392
سلام عزیزم

عالـــــــی بود خیلی خیلی خندیدم

موفق شی گلم

ب ماهم سربزن...
پاسخ:ممنون عزیزم حتما میام


شهرزاد
ساعت1:41---9 شهريور 1392
میگم میخوای برای خودتو گوشیت یه اورژانس خبر کنم؟!!!!!!
پاسخ:خودم بهترم گوشیم سکته کرده!!!!!!!!!!!!


Me
ساعت13:10---8 شهريور 1392
ایولا!

اون کارای روز قبل و بعد امتحان خیلیییی جالب بود ؛ حتما انجام میدم
پاسخ:ممنون که سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 11:58 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.